KULIFERDO – HLÁSKY, SLABIKY, ČÍTANIE S POROZUMENÍM – DYSLEXIA
Pracovný zošit pre žiakov 1. až 4. ročníka ZŠ na rozvíjanie špecifických funkcií. Je prispôsobený špecifickým potrebám žiakov s dyslexiou, pomáha im prekonať konkrétne ťažkosti s písaním a čítaním.
Pracovný zošit pre žiakov 1. až 4. ročníka ZŠ na rozvíjanie špecifických funkcií. Je prispôsobený špecifickým potrebám žiakov s dyslexiou, pomáha im prekonať konkrétne ťažkosti s písaním a čítaním.
- Dostupnosť: Na sklade
- ISBN: 978-80-8140-970-7
Súbor pracovných listov prináša osvedčené návody a postupy, ako správne pracovať s deťmi s poruchami učenia, ktoré sú integrované v bežnej triede. Pracovný zošit obsahuje ilustrované pracovné listy na precvičovanie písania problémových písmen a na precvičovanie techniky správneho čítania.
Každý pracovný list je označený stupňom náročnosti.
Nájdete v ňom pracovné listy zamerané na:
- rozlišovanie problémových písmen: b, d, h, ch, a, e, ä,
- nácvik písania a čítania slov s dvojhláskami,
- rozlišovanie zvukovej stránky hlások d – t,
- rozvoj techniky čítania,
- rozvoj čítania s porozumením .
Pracovný zošit je vhodným materiálom na prácu s deťmi so špecifickými výchovno-vzdelávacími potrebami a prináša:
- návod pre učiteľov, ako v škole čo najľahšie pracovať s deťmi s poruchami učenia a pozornosti,
- vhodné pracovné materiály na prácu s deťmi s poruchami učenia a pozornosti i pre špeciálnych pedagógov,
- pracovné listy rôznych stupňov náročnosti, využiteľné na hodinách slovenského jazyka.
Pracovný zošit môžu využívať aj žiaci, ktorí nemajú diagnostikované špecifické výchovno-vzdelávacie potreby. Slúži, ako výborná pomôcka na precvičenie a zopakovanie vybraných javov zo slovenského jazyka. Môžu ju využívať učitelia, rodičia, špeciálny pedagógovia, ale aj vychovávatelia. Pracovný zošit poskytuje množstvo príležitostí na opakovanie a posilňovanie naučených zručností, čo je kľúčové pre žiakov s dyslexiou, ktorí môžu potrebovať viac času na zvládnutie určitých schopností. Pravidelné používanie pracovného zošita môže žiakov naučiť organizovať si čas a úlohy, čo je dôležitá schopnosť pre ich ďalšie vzdelávanie a život.
Ďalšie informácie | |
Počet strán | 104 |
Formát | A4 |
Jazyk | slovenský |
Lektorka: PaedDr. Dana Kovárová
Autori:
Mgr. Libuša
Helyes Bednáriková
PaedDr. Dana
Kovárová
Mgr. Kvetoslava
Kozárová
Mgr. Alena Kurtulíková
Mgr. Soňa Pekarovičová
Ilustrátorka: Mgr. Barbora Miháliková
Problémové písmená „b“ a „d“
Problémové písmená „h“ a „ch“
Problémové písmená „a“, „e“ a „ä“
Postup pri nácviku čítania a písania slov s dvojhláskami ia, ie, iu, ô
Rozlišovanie písmen d — t so zameraním na zvukovú stránku
Technika čítania
Rozvoj čítania s porozumením