NOVÝ ŠLABIKÁR C – ČÍTANKOVÉ OBDOBIE
Nový ŠLABIKÁR C – čítankové obdobie je tretia z troch pracovných učebníc z oblasti Slovenský jazyk a literatúra pre 1. cyklus základných škôl vytvorená podľa nového Štátneho vzdelávacieho programu 2023.

Nový ŠLABIKÁR C – čítankové obdobie je tretia z troch pracovných učebníc z oblasti Slovenský jazyk a literatúra pre 1. cyklus základných škôl vytvorená podľa nového Štátneho vzdelávacieho programu 2023.
- Dostupnosť: Na sklade
ZAČIATOK DISTRIBÚCIE: AUGUST 2025
„Nový šlabikár, nový štart, nový šlabikár pre nové generácie, v súlade s najnovším vzdelávacím programom 2023.“
Čítankové obdobie v prvom ročníku základnej školy predstavuje dôležitú fázu, v ktorej sa žiaci zameriavajú na zdokonaľovanie svojich čitateľských zručností, rozvíjanie porozumenia prečítaného textu a rozširovanie aktívnej slovnej zásoby.
ŠLABIKÁR C – čítankové obdobie obsahuje:
- cvičenia na nácvik „motýlích písmen“, ch, dz, dž, ä, ô, dvojhlásky, ĺ, ŕ, x, q, w, de, te, ne, le, di, ti ,ni, li, ou,
- žiaci sa učia plynule a správne čítať rôzne typy textov,
- zameriavajú sa na správnu intonáciu a dôraz pri čítaní,
- sa učia porozumieť obsahu prečítaného textu,
- precvičujú si schopnosť odpovedať na otázky týkajúce sa prečítaného textu,
- učia sa reprodukovať prečítaný text a vyjadrovať svoje myšlienky a pocity.
Dôraz sa kladie na plynulé a výrazné čítanie, čítanie s porozumením a rozvoj kritického myslenia.
NOVÝ ŠLABIKÁR C je súčasťou súboru pracovných učebníc spolu s písankami SLOVENSKÝ JAZYK A LITERATÚRA 1 pre 1. cyklus ZŠ, ktorý sa skladá z:
Šlabikár A – prípravné obdobie
Písanka A – prípravné obdobie
Šlabikár B – šlabikárové obdobie
Písanka B – šlabikárové obdobie
Šlabikár C – čítankové obdobie
Písanka C – čítankové obdobie
Ďalšie informácie | |
Počet strán | 76 |
Formát | A4 |
Jazyk | slovenský |
Rok vydania | 2025 |
Autorka: PaedDr. Monika Markovičová
ŠLABIKÁR C – čítankové obdobie obsahuje:
- cvičenia na nácvik „motýlích písmen“, ch, dz, dž, ä, ô, dvojhlásky, ĺ, ŕ, x, q, w, de, te, ne, le, di, ti ,ni, li, ou,
- žiaci sa učia plynule a správne čítať rôzne typy textov,
- zameriavajú sa na správnu intonáciu a dôraz pri čítaní,
- sa učia porozumieť obsahu prečítaného textu,
- precvičujú si schopnosť odpovedať na otázky týkajúce sa prečítaného textu,
- učia sa reprodukovať prečítaný text a vyjadrovať svoje myšlienky a pocity.