CHÉMIA pre 7. ročník základnej školy a 2. ročník gymnázia s osemročným štúdiom pre nevidiacich žiakov a žiakov so zvyškami zraku (PREPIS DO BRAILLOVHO PÍSMA)
Učebnica chémie pre 7. ročník základnej školy a 2. ročník gymnázia s osemročným štúdiom pre nevidiacich žiakov a žiakov so zvyškami zraku (PREPIS DO BRAILLOVHO PÍSMA).
CHÉMIA pre 7. ročník základnej školy a 2. ročník gymnázia s osemročným štúdiom pre nevidiacich žiakov a žiakov so zvyškami zraku (PREPIS DO BRAILLOVHO PÍSMA)
Učebnica chémie pre 7. ročník základnej školy a 2. ročník gymnázia s osemročným štúdiom pre nevidiacich žiakov a žiakov so zvyškami zraku (PREPIS DO BRAILLOVHO PÍSMA).
309,00€
Bez DPH: 280,91€
- Dostupnosť: Na sklade
- ISBN: 978-80-8091-502-5
Schvaľovacia doložka MŠVVaŠ SR č. 2014-14394/50053:12-100C a č. 2017-10358/33051:3-640A
Učebnica pre 7. ročník svojím spracovaním vychádza z platného ŠVP a zameriava sa na témy Látky a ich vlastnosti a Premeny látok. Je koncipovaná so zreteľom na rozvoj prírodovednej gramotnosti žiakov.
Adaptácia učebnice pre žiakov so zrakovým postihnutím (PREPIS DO BRAILLOVHO PÍSMA) sa člení do dvoch zväzkov s priebežným zaradením textovej a ilustračnej (obrazovej časti).
Ďalšie informácie | |
Počet strán | 2 zväzky: 300 x 265 mm |
Formát | učebnica prepísaná do Braillovho písma |
Jazyk | slovenský |
Autorky:
RNDr. Helena Vicenová
doc. RNDr. Mária Ganajová, CSc.
LÁTKY A ICH VLASTNOSTI
Pozorovanie vlastností látok
1.1 Predmet skúmania a význam chémie
1.2 Chémia v kuchyni
1.3 Z kuchyne do laboratória
1.4 Učíme sa pracovať v laboratóriu
Riešime úlohy, bádame a hľadáme súvislosti
Chemicky čisté látky a zmesi
2.1 Zloženie látok
2.2 Zmesi
2.3 Roztoky
2.4 Vyjadrovanie zloženia roztokov. Hmotnostný zlomok
2.5 Hmotnostný zlomok v riešených úlohách
2.6 Oddeľovanie zložiek zo zmesí
2.7 Oddeľovanie zložiek zo zmesi v praxi
Riešime úlohy, bádame a hľadáme súvislosti
Voda
3.1 Význam vody
3.2 Druhy vôd
3.3 Čistenie vôd
Riešime úlohy, bádame a hľadáme súvislosti
Vzduch
4.1 Čo je vzduch. Význam vzduchu
4.2 Znečistenie vzduchu
Riešime úlohy, bádame a hľadáme súvislosti
Zopakujeme si