KRITICKÉ MYSLENIE PRE 6. – 7. ROČNÍK ZŠ A OSEMROČNÉ GYMNÁZIÁ – METODICKÁ PRÍRUČKA – PDF
PDF KNIHA: Metodická príručka k pracovnému zošitu Kritické myslenie pre 6.–7. ročník základných škôl a pre gymnáziá s osemročným štúdiom ako prehľadná pomôcka na celkovú organizáciu vyučovacích hodín zameraných na rozvíjanie kritického myslenia žiakov.
PDF KNIHA: Metodická príručka k pracovnému zošitu Kritické myslenie pre 6.–7. ročník základných škôl a pre gymnáziá s osemročným štúdiom ako prehľadná pomôcka na celkovú organizáciu vyučovacích hodín zameraných na rozvíjanie kritického myslenia žiakov.
- Dostupnosť: Na sklade
- ISBN: 978-80-8280-334-4
PRI OBJEDNÁVKE AKÉHOKOĽVEK POČTU PRACOVNÉHO ZOŠITA KRITICKÉ MYSLENIE PRE 6.–7. ROČNÍK ZŠ A OSEMROČNÉ GYMNÁZIÁ MÔŽETE ZÍSKAŤ ZADARMO METODICKÚ PRÍRUČKU KRITICKÉ MYSLENIE PRE 6.–7. ROČNÍK ZŠ A OSEMROČNÉ GYMNÁZIÁ VO FORMÁTE PDF.*
*AK DO POZNÁMKY V OBJEDNÁVKE UVEDIETE HESLO: METODIKA ZADARMO.
Metodická príručka k pracovnému zošitu Kritické myslenie pre 6. a 7. ročník základných škôl a pre gymnáziá s osemročným štúdiom je podporným materiálom pre pedagógov pri plánovaní vyučovacej hodiny zameranej na rozvíjanie kritického myslenia žiakov a žiačok. Obsahuje metodické poznámky umiestnené pri náhľadoch strán z pracovného zošita, zamerané na rozvíjanie štyroch základných zručností kritického myslenia – kreativitu a predstavivosť, čítanie a vnímanie s porozumením, prácu s informáciami a tvorbu informovaného úsudku. Kritické myslenie nemá pevné ukotvenie v žiadnom z momentálne existujúcich vyučovacích predmetov. Prirodzene sa ponúka jeho využitie na humanitných a jazykových predmetoch, ale svoje miesto si nájde na ktoromkoľvek predmete.
VÝHODY
Hlavnou úlohou pre pedagógov a pedagogičky je pozorne sledovať uvažovanie žiačok a žiakov a ponúkať im citlivú pomoc a spätnú väzbu. Vytvoriť atmosféru, v ktorej sa za niekoľko hodín tréningu môže z mladej duše stať vnímavý a kvalitne komunikujúci človek.
Ďalšie informácie | |
Počet strán | 26 |
Formát | A4 – titul v PDF formáte |
Jazyk | slovenský |
Lektori:
PhDr. Ivona Havelková
Mgr. Michael Hanzalík
Autor: Mgr. Jakub Kobela
ÚVOD
KONCEPCIA PRACOVNÉHO ZOŠITA
ZÁSADY SLUŠNEJ DISKUSIE
ČO VIEM O KRITICKOM MYSLENÍ
KREATIVITA NAŠA KAŽDODENNÁ
1 Slov nie je nikdy dosť
2 Som ako slovník
3 Viac ako obyčajný predmet
4 Cestovateľka v čase
5 Tvorivá kartografia
6 Šialené asociácie
ČÍTAJ A PREMÝŠĽAJ
1 Od článku k encyklopédii
2 Obrázkový detektív
3 Statočný psík a bystrý čitateľ
4 Bystré čítanie
INFORMÁCIE NAD ZLATO
1 Čo vieme o zvieratách?
2 Odniekiaľ to poznám
3 Kde by sme to mohli zistiť?
SKÚMAJ SVOJE NÁZORY
Úvod do skúmania názorov